لب پرتگاه دو نفر قرار دارن تو فقط میتونی یکیشون رو نجات بدی

 

 

 یکی که خیلی دوسش داری


و


یکی که خیلی
دوستت داره

 

کدومشون رو نجات میدی...؟؟؟؟

 


 

 

دلم کوچک است

 

کوچکتر از باغچه پشت پنجره...

 

اما آنقدر جا دارد تا برای کسی که دوستش دارم

نیمکتی بگذارم،برای همیشه

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز 

 



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت2:20---14 مرداد 1393
اونی که دوسم داره... هرچند که کسی من دوست نداره

رویا
ساعت12:25---1 مرداد 1393
اونی که دوسم داره نجات میدم...داداشی وبت خیلی قشنگ بود خوشم اومد موفق باشی عزیزم

کچلم از نوع فشن
ساعت2:38---31 تير 1393
اونی که دوستم داره
کسی که دوسم نداره لایق دوس داشتن نیست


ساناز
ساعت14:55---14 خرداد 1393
اگه یکیش واقعا دوستم داشته باشه میگه اونی رو که دوستش داری نجات بده

♥ بـــــــــاران ♥
ساعت2:41---10 خرداد 1393
چیزی نیست غیر از حرفای نگفته حرفایی که مثل بغض می ترکن و .....ازارم میده .منم تنها خسته...از همه چی بریدم..... همه خاطراتمو گذشته ها رو انداختم دور و گفتم :فراموش یه چیزی ته دلم گفت:یادمه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 8 خرداد 1393 ا 21:22 نويسنده : ♥♥ omid ♥♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.